Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

frigång och kläder villken bra kombination ;)

onsdag idag och jag har mest sovit ....jag har fått reda på att jag har frigång nu 15 min men jag vet inte om det är en gång eller två gånger men hur som helst så är det ett steg i rätt riktning. jag hoppas  jag får flytta snart och då vill jag bo i s-hamn. hoppas det kommer fungera bättre än vad det har gjort tidigare men det tror jag det kommer göra..........I wish !
 
i mon blir det bowling ser framemot det men jag vet inte vad jag ska ha på mig jag får se vad det blir ...allting bara snurrar runt i huvudet....gällande kläder. har för mkt helt enkelt men det är kul med kläder oxå för jag får en ny look varje gång jag bytar. :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★