Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

mötet m advokaten

ja då var mötet  med advokaten avklarat han var en äldre man som skrev skrivstil. han hade inte så många frågor heller men jag tog alla fall upp att jag ville ha ett datum när jag får komma hem. själva träffen tog ca 10 min känns jävligt lönt!
 
på tisdag smäller det jag ska försöka o inte ha så stora förhoppningar, lätt o bli besviken då.
Sanna
2013-06-02 @ 13:08:55
URL: http://sannasphotography.blogg.se

Nämen, varade mötet bara i 10 min?! Ja precis, lönt! Man får hoppas på att du snart får komma hem!! Kram

Svar: ja väldigt lönt!kram
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★