Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

ska det vara en bloody mossan?

när jag vaknade imorse så var det blodfläckar i sängen och på kudden. det visade sig vara näsblod. ganska konstigt tycker jag först svimmar man två dagar och den tredje får man näsblod...aja men det är kanske bara jag som är lite nojig och fundersam på om det har någon koppling till varandra?nog om detta nu till följande...... 
 
......jag sminkade mig lite idag fast ingen sa något till mig men det syntes inte så mkt men jag fick svidande i fransarna och valde att ta bort sminket. jag tar väck mitt make up med olja. fett löser upp fett! får se om jag ska fixa mig när mossan kommer på besök. det ska bli trevligt hon är välkommen hit!
 
ska de vara en bloody mossan? haha ;)
 
 
not my picture! it´s look nice=)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★