Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

70 poäng för ett enda ord:)

söndag idag snart över skönt bara kvällen lkvar! idag har jag haft besök av min mamma hon kom och hade med sig 4 olika sorters kakor kanel och lussebulle samt damsugare o en annan småkaka. tog bara tre st. vi spelade spel geni,kort och yatzy. jag förlorade. men innan idag så spelade jag alfapeht med en personal och kan ni tänka er jag fick 70 poäng för ett endaste ord. ordet som jag skrev var citera jag fick 30 poäng för C:et eftersom det var bokstaven gånger tre oxå var C:et värt 10 poäng hela ordet blev 35 poöng sedan fick jag hela ordet gånger 2 sammanlagt blev det 70 poäng! det är det mesta jag någonsin har fått i alfapeht.aja nog om min dag vi hörs!
Sanna
2013-01-28 @ 15:54:28
URL: http://sannasphotography.blogg.se

Gött att du har haft en bra dag och häftigt med ordet! :) Kram

Svar: ja visst var det! :)kram
tippellertopp.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★