Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

lite tankar

det blev kex vindruvor och brieost. gott som fan! mums!
 
Idag känner jag mig lite orolig det känns jobbigt i magen precis som om jag ätit för mkt men det har jag inte jag har ätit två frallor med lite veg bacon till frukost och till middag bara en glass sedan 5 st chokladbullar och 2 rader choklad. så jag har inte ätit så jätte bra och inte så mkt i heller för den delen.
förstår inte varför jag ska vara orolig? kan bero på att jag ska till syrran och fira jul så vädret inte är ok att det kommmer snöa den 22 dec då jag mamma, pappa min syster hennes kille och mormor samt morfar ska fira jul. det ska bli trevligt ser fram emot denna dag! ska bli spännande och se hur mina förä'ldrar sköter sig denna julhelg?
hoppas på de bästa för allas skull!
 
 
 
Sanna
2013-12-15 @ 18:43:18

Vad mysigt! Jag tror det kommer gå bra! =). Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★