Namn:Annelie
Ålder: 30 år
Stad: skåne
Största intresset: Måla, mode, promenader och skriva dikter ♡
Om mig

innerst inne

så här kan jag tänka när jag mår dåligt :
 
innerst inne
 
innerst inne vill jag ta mitt liv
för jag vill inte leva
med fulllt av kiv
mellan psyket,personligheten och tankarna.
jag känner mig stor, ful och fet
jag är ingen pudding, jag är inte het!
jag känner hat emot mig själv
ska jag gå och dränka mig i en älv?
tankarna säger ett
men vad är fel och vad är rätt?
jag blir förrvirrade, fast í min fantasivärld,
inget inre bråk eller kiv
och jag är nöjd med mitt liv.
i verkligheten är psyket mörkt ofta
och jag äger ingen svart kofta.
i personligheten känner jag mig ful
jag är deprimerad och inget är kul.
i tankarna får jag ingen hjälp och inget stöd
tänk snart är jag nog död.
nej det är jag inte , men det känns så
in i min framtid kan jag inte spå.
önskar mig ett innre lugn och ro
så känslorna får egen kärleken att gro.
ska jag våga hoppa,känna eller tro
att jag ska älska mig själv till 100%!
 
tack för mig!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Första sidan

★ ♥ ♚ ♥ ★